· Zamówienia w sklepie internetowym można składać na stronie internetowej lub e-mail na adres: tiens762@gmail.com
· Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy.
· Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail umożliwiających potwierdzenie zamówienia.
· Dane podawane podczas rejestracji klienta są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. - tekst jednolity) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
· O otrzymaniu zamówienia informujemy e-mail na podany w formularzu adres.
· Termin realizacji zamówienia (przygotowania go do wysyłki) wynosi do 2 dni roboczych. Deklarowany czas dostarczenia przez Pocztę Polską wynosi do 2 dni roboczych. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za możliwe wydłużenie się terminu dostawy będące po stronie firmy dostarczającej produkty. Wysyłki realizowane są na terenie Polski..
· Towar dostarczany jest na koszt zamawiającego poprzez Pocztę Polską.
· Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na rachunku bankowym.
· W przypadku gdyby przy odbiorze towaru opakowanie przesyłki nosiło znamiona uszkodzenia należy nie odbierać przesyłki dokonując w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej spisania protokołu reklamacyjnego.
· W przypadku kiedy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń, a po rozpakowaniu okaże się iż towar jest uszkodzony należy niezwłocznie powiadomić firmę kurierską aby skierowała swojego kuriera w celu spisania protokołu oraz dodatkowo powiadomić sprzedawcę. Najlepszym rozwiązaniem jest otworzenie Paczki po uiszczeniu opłaty przy kurierze, w momencie wykrycia uszkodzeń Kurier jest świadkiem i spisuje protokół.
· Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Z możliwości zwrotu wyłączone są produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte. Klient może odstąpić od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia. Pod tym linkiem znajduje się wzór takiego oświadczenia. Podpisane i zeskanowane oświadczenie należy przesłać pocztą elektroniczną na email: lub na fizyczny adres firmy obsługującej sklep. Klient jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wówczas nastąpi zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu oraz kosztów dostarczenia go do klienta. Zwrot płatności zostanie dokonany przy pomocy takiego samego sposobu zapłaty lub po uzgodnieniu na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (m.in. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
· Sklep zobowiązuje się do dostarczenia towarów wolnego od wad. W przypadku składania reklamacji klient wysyła listem poleconym Pismo reklamacyjne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres firmy obsługującej sklep internetowy. Klient dokonując reklamacji pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (m.in. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Koszty wysyłki są zwracane w przypadku uwzględnienia reklamacji.
· Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
· Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 - pod numerem telefonu +48 511 526 106.
· Nazwy handlowe, nazwy produktów lub inne oznaczenia zamieszczone w naszym sklepie stanowią zarejestrowane znaki towarowe i podlegają ochronie na podstawie ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 49 poz. 508 z p. zm.).
· Opisy zamieszczone w naszym sklepie mają charakter wyłącznie informacyjny.
· Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu oraz polityki prywatności.
· Rejestrując sie w sklepie naturatiens.pl i pozostawiając adres e-mail wrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w postaci promocji, wyprzedaży oraz innych związanych z działalnością sklepu.
· W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
· Sklep NATURATIENS.PL prowadzony jest przez "REZO" ZOJA REDKOVA, NIP: 5272491635 z siedzibą przy al. "Solidarności" 78/32, 00-145 Warszawa.
· Produkty TIENS na terenie Polski dystrybuowane są przez TIENS Sp. z o. o., ul.Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7A 02-366 Warszawa REGON: 015844775 NIP: 527 244 80 59